Projecten

De 97 parkrandwoningen zijn in 2004 opgeleverd. Deze bijzondere woningen hebben net als alle andere woningen onderhoud nodig. In eerste instantie wilden we door collectieve onderhoudsprojecten en gezamenlijke inkoop het voor de leden mogelijk maken om tegen aantrekkelijke voorwaarden onderhoud te doen.

De afgelopen jaren hebben we verschillende projecten geïnitieerd.

Voorbeelden uitgevoerde projecten:

Voorbeelden geïnitieerde projecten die door onvoldoende belangstelling zijn gestopt:

• Gezamenlijke inkoop rookmelders
  • Schilderwerk carport; wel opstelling behandelschema
  • Reparatie lamellen achterzijde

Door de beperkte belangstelling voor deze projecten, de beperkingen die wij als stichting hebben (deelname is altijd vrijblijvend) en de beperkte bezetting van het bestuur zullen er dit moment geen gezamenlijke onderhoudsprojecten opgestart worden.

Mogelijk dat we in de toekomst bij voldoende interesse en extra hulp voor het bestuur weer nieuwe projecten kunnen initiëren. Tot die tijd zal het bestuur als vraagbaak dienen en een bemiddelende rol spelen als bewoners onderhoud willen plegen aan hun huis.