Disclaimer & Privacy

Stichting PVZ (voluit: Stichting Eigenaren Collectief Parkrandwoningen Vroonermeer Zuid) onderschrijft het belang van de privacy van haar begunstigers, vrijwilligers en bezoekers van de website. Persoonlijke gegevens worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd, conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Kijk op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl voor meer informatie.

Welke gegevens registreert Stichting PVZ?
Stichting PVZ registreert uitsluitend toegestane gegevens zoals:

• naam, voornamen, voorletters, titulatuur, geslacht, geboortedatum, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer en soortgelijke voor communicatie benodigde gegevens (bijvoorbeeld het e-mailadres), alsmede het bankrekeningnummer van de begunstiger;
  • een uniek administratienummer, behorend bij de begunstiger;
  • gegevens die betrekking hebben op de begunstiging. Hieronder zijn begrepen gegevens over de aard van de begunstiging (bijvoorbeeld de datum van aanvang van de begunstiging of de deelname aan de activiteiten van Stichting PVZ, zoals het deelnemen aan projecten.

Waarvoor gebruikt Stichting PVZ uw gegevens?
Stichting PVZ gebruikt uitsluitend uw gegevens voor, bij de Wet Bescherming Persoonsgegevens categorie stichtingen, toegestane doeleinden:

• activiteiten die, gelet op onze doelstelling als stichting, gebruikelijk zijn;
  • het verzenden van informatie aan de begunstigers door derden met wie Stichting PVZ contractuele afspraken gemaakt heeft;
  • foto’s en videobeelden met of zonder geluid van activiteiten van de stichting. Bijvoorbeeld foto’s die gemaakt zijn tijdens activiteiten of projecten georganiseerd door-, of georganiseerd in opdracht van Stichting PVZ;
  • het berekenen, vastleggen en innen van machtigingen en donaties;
  • intern beheer;
  • het behandelen van geschillen;
  • het doen uitoefenen van accountantscontrole.

Inzage in je gegevens
Je hebt te allen tijde recht op inzage in jouw gegevens, jouw gegevens te laten wijzigen of te laten verwijderen. Indien je dit wenst kun je dit schriftelijk aanvragen per post of per mail:
Stichting PVZ
Ina Boudierstraat 42
1822 MN Alkmaar
info@stichting-pvz.nl

De website van Stichting PVZ
Op de website van Stichting PVZ worden algemene bezoekgegevens, zonder deze bezoekers te identificeren, bijgehouden. Deze gegevens zijn: de bezoekfrequentie van onze website, browsertype, IP-adres, de bezochte pagina’s en de duur van de gebruikerssessie. Het doel van het bijhouden van deze gegevens is om de inrichting van de website te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de website te zetten. Op deze wijze kan Stichting PVZ haar dienstverlening en informatieverstrekking optimaliseren.

Onze website bevat links naar externe internetpagina’s. Stichting PVZ is niet aansprakelijk voor het gebruik of de inhoud van deze internetpagina’s, of het verzamelen van bezoekersgegevens door deze externe websites.

De toegestane bewaartermijn
Stichting PVZ verwijdert de persoonsgegevens na vastgestelde termijnen:

• Na 7 jaar, nadat de begunstiger zijn machtiging heeft stop gezet en geen post van Stichting PVZ wenst te ontvangen, in verband met de wettelijke bewaartermijn van financiële documenten.
  • Na 2 jaar, nadat de begunstiger heeft aangegeven geen donaties/schenkingen te gaan doen (hierbij is geen sprake van een machtiging maar betaling/schenking via eigen acceptgiro’s of overboeking) en geen post meer van Stichting PVZ wenst te ontvangen.
    Indien de begunstiging is stopgezet maar men wil wel post van Stichting PVZ ontvangen, dan worden de persoonsgegevens bewaard.

Vestigingsadres
Stichting PVZ